LRP – berichten doorgeven

DOORGEVEN VAN BELANGIJKE GEGEVENS

In onderstaande gevallen is het belangrijk om zelf de ledenadministratie op de hoogte te brengen, omdat de gemeentelijke administratie en ook het landelijk bureau hierover niets doorgeeft. Zo voorkomen we dat de basis voor het pastoraat onvolledig is of niet meer klopt:

• Geboortes: Geef de geboorte van uw kind(eren) door: achternaam, voornamen, roepnaam, geb. datum en adresgegevens.
  • Huwelijken: Geef een huwelijk en ev. kerkelijk huwelijk door: huwelijksdatum (gemeentelijk en kerkelijk), de partnergegevens (achternaam, voornamen, roepnaam, geboortedatum) en ev. adresgegevens.
  • Uitschrijvingen: Geef aan dat u wilt worden uitgeschreven: achternaam, voornaam, geboortedatum en adresgegevens.
  • Ongewenste overschrijvingen: Geef aan dat u gaat verhuizen, maar lid wilt blijven van onze gemeente: naamgegevens, geboortedatum, adresgegevens.
  • Telefoonnummers en e-mailadressen: Geef ontbrekende of veranderde gegevens door, zodat de communicatie makkelijk verloopt.

Het doorgeven van deze mutaties kan per e-mail, telefoon of brief. Bij huwelijken of geboortes is een foto van het kaartje per e-mail al genoeg.

CONTACTADRESSEN

Voor al uw communicatie met de ledenadminstratie:

Postadres: Zeemanhof 18, 2871JX Schoonhoven
Telefoon: 06-23972170