Ledenadministratie

Om het werk van allen die actief zijn in de kerk zo goed mogelijk te laten verlopen, is het van belang dat de ledenadministratie up-to-date is en bijv. de predikanten over de juiste gegevens beschikken voor het pastoraat. Een goed pastoraat is misschien wel het belangrijkste doel waarvoor de ledenadministratie wordt gebruikt.

We werken met het ledenregistratie-programma van de PKN, Dit systeem is bekend onder de naam LRP (het ledenregistratie-programma van de Protestantse Kerk in Nederland). Veel mutaties, zoals verhuizingen, krijgen we via dit systeem automatisch door.

Om de benodigde communicatie te vergemakkelijken zijn, naast de gebruikelijke naam- en adresgegevens, ook telefoonnummers en e-mailadressen van belang om door te geven aan de ledenadministratie.

Via onderstaande knoppen vindt u meer informatie: