We waren blij verrast met de aanwezigheid van veel gemeenteleden, de gezellige sfeer en de positieve bijdragen van u als bezoeker en de ontvangende kerkenraadsleden op de gemeentezondag. We hebben met plezier laten zien wat er gebeurt in de diverse geledingen van de kerkenraad en hopen dat u hierdoor een goede indruk hebt gekregen van het werk dat we in, voor en met de gemeente mogen doen.
Het was goed om elkaar te ontmoeten, met elkaar in gesprek te zijn en samen te eten. In Samen zullen we verslag leggen en ook foto’s plaatsen die door Jan Posthuma zijn gemaakt. Wij kijken terug op een heel bijzondere dag.

Met vriendelijke groet, namens de kerkenraad,
Els de Vries en Lucia Fix

Klik op de foto hieronder om de foto’s te bekijken die door Jan Posthuma gemaakt zijn. LET OP: U moet ingelogd zijn!

Bekijk alle foto’s