Registreren

Om  de privacy van onze leden zo goed mogelijk te kunnen waarborgen (in het kader van de AVG), kunnen ALLEEN LEDEN van P.G. De Hoeksteen hieronder een account voor deze website aanvragen.

Met dit account krijgt u toegang tot informatie, zoals het informatieboekje (met namen en adressen van onze leden), de zondagsbrieven, de kerkbladen en het kerkrooster.

Na het invullen van het registratieformulier zal de webmaster uw registratie verifiëren, waarna u een mail krijgt met een automatisch gegenereerd wachtwoord. Dit wachtwoord kunt u, nadat u zich voor het eerst heeft aangemeld, wijzigen naar een persoonlijk wachtwoord.

Heeft u vragen over het aanmeldproces of over lidmaatschap van P.G. De Hoeksteen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Nieuwe gebruiker

*Verplicht veld