Inlogproblemen?

Check dan de punten hieronder:

– Bent u lid van De Hoeksteen?

Om de zondagsbrieven, ons kerkblad, het informatieboekje en het kerkrooster via de website te kunnen inzien, moet u in de eerste plaats lid zijn van De Hoeksteen.

– Bent u nog niet geregistreerd?

Bij ‘LOG IN VOOR GEMEENTELEDEN’ kiest u ‘registreren’.
Na het invullen van het registratieformulier zal de webmaster uw gegevens controleren, waarna u een mail krijgt met een (automatisch gegenereerd) wachtwoord. Dit wachtwoord kunt u, nadat u zich voor het eerst heeft aangemeld, wijzigen naar een persoonlijk wachtwoord.

– Bent u geregistreerd, maar uw wachtwoord kwijt?

Bij ‘LOG IN VOOR GEMEENTELEDEN’ kiest u ‘vergeten’.
Kies in het volgende scherm ‘wachtwoord vergeten’ en volg de aanwijzingen.
Vul daarna de gebruikersnaam (of e-mailadres) en de beveiligingscode in en kies ‘NIEUW WACHTWOORD AANMAKEN’.
U ontvangt dan een e-mail met een link waarmee het wachtwoord kan worden veranderd.

– Wilt u uw wachtwoord wijzigen?

Klik bij ‘LOGIN VOOR GEMEENTELEDEN’ op ‘gegevens wijzigen’.
Kies in het volgende scherm onder de accountgegevens ‘wachtwoord vergeten’.

– Heeft u problemen met registreren of inloggen?

Stuur even een mailtje naar info@pg-dehoeksteen.nl en we proberen u zo snel mogelijk te helpen.