Evensong – Revive

Voorjaarsproject o.l.v. Geerten Liefting

Het projectkoor ‘Revive’ start in april een nieuw project in de vorm van een Evensong. We gaan allerlei Engelse liederen instuderen onder leiding van Geerten Liefting.

Een Evensong is een avondgebed in de Anglicaanse Kerk. Het wordt meestal aan het eind van de dag. Door de eeuwen heen is er een rijke muziekcultuur ontstaan in de Evensongs. Met altijd dezelfde gebeden en voorgeschreven teksten zit de spanning in de muzikale variatie. Componisten uit alle eeuwen hebben de teksten van prachtige muziek voorzien. De aanwezigen kunnen luisteren naar de lezingen, de gebeden en meezingen met de hymns.

Meet & Greet: zaterdagmiddag 6 april om 13.30 – 15.30 uur in Gebouw ‘ De Bron’ te Willige Langerak.

Repetitieavonden: woensdagvond 10, 17, 24 april en 1, 8, 15 en 22 mei van 20.00-22.00 uur.

Locatie: Gebouw ‘De Bron’, De Montignylaan 15a, te Willige Langerak.

Uitvoering Evensong: zaterdagmiddag 25 mei om 16.00 uur in de Grote Kerk van Schoonhoven

Ben je enthousiast geworden en wil je meedoen met dit project? Kijk voor meer informatie op www.projectkoorrevive.nl of mail naar info@projectkoorrevive.nl