Welkom in De Hoeksteen

Onze kerkdiensten zijn vrij toegankelijk en ook te volgen (of terug te kijken) via kerkdienstgemist.nl. Een van onze kerkenraadsleden staat bij de deur om u welkom te heten. Hij/zij kan u ook verder wegwijs maken in het gebouw naar bijvoorbeeld de crèche.
De ochtenddiensten beginnen elke zondag om 10.00 uur. De avonddiensten beginnen meestal om 18.30 uur.

Kom zoals u bent, in de kleding waarin u zich prettig voelt. U kunt gaan zitten waar u wilt. Maak gerust even een praatje met uw buurvrouw of buurman. Via de beamers op de muur leest u wanneer wij ons in stilte voorbereiden op de dienst.

U hebt geen liedboek of iets dergelijks nodig; alles wordt via de beamers geprojecteerd. We zingen veel uit het Nieuwe Liedboek, aangevuld met liederen uit andere bundels. Tijdens de avonddiensten wordt meestal niet gebeamd, dus dan is het wel fijn om uw liedboek mee te nemen. Maar voor wie dit niet (bij zich) heeft, is er in de hal een beperkt aantal liedboeken aanwezig.

Kijk HIER voor de komende de diensten.